Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:31:08+01:00
Jesli jest to powiedzmy 2 argument to:

Kolejny argumentem potwierdzajacym teze jest fakt, iz Balladyna myslac wylacznie osobie zabila siostre. Nie obchodzil ja los jej matki i siostry. Kierowala sie tylko tym, ze bedzie miala bogatego meza i bedzie zyla pod dostatkiem.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T20:36:48+01:00
Balladyna pochodziła z biednej rodziny. Mieszkała z siostrą oraz starą matką. Obie były bardzo piekne. Pewnego dnia do chatki puka ksiąze dziewczęta bardzo bały się otworzyć drzwi. Otworzyła matka i wpuściła gościa do środka. Gość szukał żony i trafił właściwie zakochał się w obu dziewczetach naraz. Matka wpadła na pomysł aby dziewczęta poszły do lasu nazrywać malin która zbierze cały kosz to wyjdzie za niego. Alina nazbierała wiecej ich i Balladyna zabiła siostrę. Była ona bardzo chciwa i "szła po trupach". To chodzi o to?