Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:43:40+01:00
1.Dorośli nie widzą tego czego widzą dzieci są ciągle zabiegani , myślą tylko o pieniądzach nie mają czasu dla nas dzieci chociaż czasem mamy problemy, spieszą się gdzieś gdzie tak naprawdę nic nie dzieje się ważnego . Chcą uciec od codziennego żucia nie zważając na nic.
2."Szukać należy tylko sercem "
"Wśród ludzi jest także samotny"
"Kolec nie służy do wszystkigo"
"Mowa jest źródłem nieporozumień "
"Dobrze widzi się tylko sercem"
1 5 1
2010-02-11T20:48:02+01:00
Moim zdaniem dorosli ztracili sie w dorososci. Nie pamietaja jak byli sami dziecmi bardzo czesto nas nie rozuimjeja lecz sa nam potrzebni.


dobrze widzi sie tylko sercem
niewidoczne dla oczu jest najważniejsze
stajesz sie odpowiedzialny za to co oswoiłes
znacznie trudniej jest sadzic siebie niz blizniego jesli potrafisz dobrze siebie osadzic bedziesz madry
nawey w obliczu śmierci jest przyjemna swiadomosc posiadania przyjaciela
3 4 3