1. Mały skorupiak żyjący w przybrzeżnych wodach Antarktyki.[4 litery]
2.Rozległa pokrywa lodowa,która przemieszcza się we wszystkich kierunkach.[7 liter]
3.Nauka zajmująca się lodowcami i lądolodami.[11 liter]

proszę do krzyżówki mi potrzebne ; 3

3

Odpowiedzi

2010-02-11T20:27:56+01:00
2.lądowód
3.Glacjologia
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:28:58+01:00
1. Kryl
2. Lądolód
3. Glacjologia
3 5 3
2010-02-11T20:34:14+01:00
1.Kryl
2. Lądolud
3. Glacjologia

Liczę na Najjjj;]
4 3 4