Odpowiedzi

2010-02-11T20:32:12+01:00
Trzeba wyssać jad z ciała.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:37:24+01:00
Unikac miejsc, o ktorych wiemy, ze są siedliskiem zmij okolice pasieki miejsca sloneczne, kamieniste nasypy lub brzegi rzek i strumieni. przy ewentualnym spotkaniu nie zaczepiac jej, nie dotykac, powoli wycofac sie w bezpieczne miejsce nosic twarde wysokie obuwie na wypadek ataku

po ukąszeniu zaklaadmy opaske uciskowa przemywamy rane i usuwamy jad ze skory podajemy surowice jesli mamy, mozna lekko naciac rane na odcinku miedzy sladami zebów unierychamiamy konczyne i zapobiegamy utracie ciepla i staramy sie jak najszybciej dotrzec do lekarza