Odpowiedzi

2010-02-11T20:45:22+01:00
Drogi proboszczu!!! Te rekolekcje spedzone w kościele i kazania ksiedza dały mi coś więcej do myslenia. Dziękuję że ksiądz mi wytlumaczył na tych rekolekcjach co to jest wiara i miłość do Jezusa i za wszystko inne szczeże dziękuję!!!

Myśle ze w jakimś stopniu pomoglem!!!
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:54:29+01:00
Czcigodny księże rekolekcjonisto!!!
W imieniu parafian pragniemy najpierw księdzu podziękować za troskę ,uśmiech, wszelkie dobro, którego doświadczamy i za wygłoszone Słowo Boże. Jednocześnie pragniemy życzyć księdzu dużo zdrowia i radości w posłudze kapłańskiej,
oraz wiary, że wszystko ma sens. Nadziei, która obudzi serce i z nowym zapałem pozwoli spojrzeć na to, co gdzieś przygasło. Miłości Boga i przyjacielskiej, tak ogromnej, że nie można jej zatrzymać dla siebie i czasu na marzenia. Niech wszyscy ludzie spotkani na kapłańskim szlaku obdarzają księdza życzliwością i dobrocią, a Wszechmogący Bóg, niech zsyła na księdza swoje dobre dary.
Wszystkiego Dobrego!
Szczęść Boże.
46 4 46
Super! Dzięki! Oto chodzi!