Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:42:24+01:00
Sytuacja:
jedziesz autobusem
autobus się porusza a ty nie, mimo tego ty też sie przemieszcza sie

siedzisz w łódce bez wioseł
jeteś przemieszczany prądem morskim
ty nie wykoujesz ruchu a się przemieszczasz

xd
2010-02-11T20:44:17+01:00
Typowym przykladem z zycia wzietym moze byc sytuacja, kiedy stoimy w jadacym autobusie i kierowca nagle hamuje lub przyspiesza. Wtedy sila bezwladnosci dziala na nas powodujac strate rownowagi, musimy ja zrownowazyc sila wlasnych miesni twardo stojac na nogach i trzymajac rekoma za uchwyty :)

Kolejny przyklad to jazda winda. Kiedy winda rusza w dol rowniez nie trudno stracic rownowage przez sily bezwladnosci, gdyz najpierw "odjezdza" nam podloze na ktorym stoimy, a dopiero potem my :)
1 5 1