Odpowiedzi

2010-02-11T20:44:20+01:00
Skala :
1 : 100 000
1 cm - 1 km
8km : 1km = 8 cm

Odp. Odległość 8 km w terenie odpowiada na mapie w skali 1 : 100 000 odległości 8 cm na mapie :))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:45:40+01:00
8km zamieniamy na cm
8 km= 800 000cm
ponieważ skala 1:100 000 to pomniejszenie 100 000razy dzielimy odległość rzeczywistą przez skalę
800 000cm :100 000= 8cm
1 5 1