Odpowiedzi

2010-02-11T20:46:13+01:00
Romeo był synem Montekich. zakochał się w córce Kapuletów- Juli. między tymi rodzinami od dawna rosła zawisć.
Romeo był niepoprawnym romntykiem , był zamknięty s sobie.
Romeo był mężczyzną który potrafi poświęcić się dla miłosci z miłości.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:51:33+01:00
Julia:

Julia to bohaterka powieści Wiliama Szekspira pt: Romeo i Julia.
Tak jak jej rodzina, nienawidzi rodziny Montekich.

Jest młodą, piękną dziewczyną o dużych wdziękach. Ma 14 lat. Jest posłuszna rodzicom, wykonuje ich polecenia. Jednym słowem: kochana córka. Nie jest doświadczona w miłości. To dziecinna osoba która nie ma swojego zdania. Jednak po poznaniu romea bardzo się zmienia: poznaje co to miłość, zaangażowanie. Ma swoje zdanie na każdy temat. Staje się kobietą, poważnie myślącą o małżeństwie. Oprócz tego jest bardzo dzielna i odważna. Musiała przecież zaufać Ojcu Laurentemu. Miłość działa na nią nie najlepiej: jest szybka w działaniu, nie myśli zanim coś zrobi. Staje się osobą dynamiczną.

Julia była wspaniałą bohaterką, jej śmierć budzi współczucie dla czytelnika.

-----------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieję,że Ci się podoba:)
1 5 1
2010-02-11T22:23:53+01:00
Julia Capuletti -czternastoletnia dziewczyna mieszkająca w Weronie
Dowiadujemy się, że była ona piękną nastolatką. Młodzieniec porównuje ją do śnieżnego gołębia.Monteki przyznaje, że nie widział jeszcze tak uroczej dziewczyny.
Na początku jest jeszcze dzieckiem - nie zna prawdziwej miłości.Jest ona uległa w stosunku do rodziców . W chwili, gdy spotyka Romea zmienia się w kobietę.Staje się czuła i troskliwa. Podczas pierwszego spotkania z ukochanym wyznaje mu miłość. Dziewczyna odznacza się odwagą, gdy wypija tajemną miksturę od ojca Laurentego. Jej wielka miłość do Romea i nierozwaga doprowadzają do śmierci głównej bohaterki.
Stosunek Julii do otoczenia jest pozytywny.
Julia jest pozytywną bohaterką. Miłośćdo Romea odmieniła jej życie oraz doprowadziła ją do śmierci.