Odpowiedzi

2010-02-11T20:46:39+01:00
Jak masz np. skale 1:10000000 to odejmujesz 5 zer i masz ze 1 cm na mapie odpowiada 100 km w rzeczywistości
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:47:20+01:00
Łatwo. jak masz 1 : 100 to wymiar mnożysz razy 100.

np. 3 w skali 1:50 to będzie 3 * 50 = 150
1 1 1
2010-02-11T20:49:45+01:00
Skale???
to proste na przykład masz
1:100000
no to:
100000- 3 zera zeby wyszły metry
potem jak odejmiesz 3 zera to bedzie
100
a potem 2 zeby wyszły km
no to 1km wychodzi i przy karzdych obliczeniach tak samo a jak masz naprzykład 250000 no to 3 zera a potem widzisz ze brakuje wiec dajesz przecinek 2,5 rozumiesz licze na naj
2 3 2