Które czasowniki nie mogą występować w stronie zwrotnej.?
bronić, podskoczyć, pozbierać, zgłosić, pozbawić, wyznać, czesać, przemieścić, ustać, zdążyć, ubrać, uzbroić, odpowiedzieć, skazać, wykraść, uwierzyć, przedstawić, rozkazywać, przeminąć, zapisać

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:47:43+01:00
Podskoczyć, wyznać, zdążyć, odpowiedzieć, uwierzyć, rozkazywać, przeminąć
2010-02-11T20:49:14+01:00
Podskoczyć,wyznać,ustać,ustać,odpowiedzieć,wykraść, uwierzyć,rozkazywać, przeminąć
2010-02-11T20:53:47+01:00
W stronie zwrotnej nie mogą wystąpić czasowniki takie jak :
-podskoczyć
-ustać
-zdążyć
-odpowiedzieć
-uwierzyć
-wykraść
-rozkazywać

no i to by bylo na tyle ;) pozdrawiam ;P