Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:49:06+01:00
Kochana Zosiu,
z okazji Twoich piętnastych urodzin, pragnę życzyć Ci dużo zdrowia, bo przecież jest ono bardzo ważne w życiu. Miłości, która daje nam powody do życia, uśmiechu na twarzy, zadowolenia z każdego dnia, szczęścia... Niech ono nigdy Cię nie opuszcza.
Kasia
3 3 3
2010-02-11T20:50:39+01:00
Droga Kasiu, chcialabym ci zlozyc serdeczne i najszczersze zyczenia z okazji twoich urodzin. Tyle przezylas juz w zyciu, tyle wycierplalas, tyle lez wylalas. Dlatego chcialabym ci zyczyc aby twoje zycie sie zmienilo pozytywnie. Duzo zdrowia szczescia radosci i milosci oraz wszelkich najskrytszych marzen.
1 5 1