Odpowiedzi

2010-02-11T20:48:25+01:00
Powinien przyjąć to z pokorą,
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:49:18+01:00
Człowiek powinien być wierny i odpłacać się miłością za miłość, nie obwiniać Boga za swoje niepowodzenia, a dziękować za dar życia i zdrowia, jaki dostał.
12 3 12
2010-02-11T20:50:45+01:00
Wydaje mi sie , że powinien byc wdzięczny Bogu za Jego wielkie miłosierdzie i powinien za nie dziękowac każdego dnia, bo każdego dnia czlowiek grzeszy a miłosierny Bóg wybacza grzesznikom.
6 3 6