Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T20:52:54+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/34081-35-rozmnazanie_organizmow


nie wiem moze to ci sie przyda
2010-02-11T21:08:21+01:00
Organizmy się rozmnażają ponieważ rozmnażanie prowadzi do zwiększenia liczby rozmnażających się osobników i jest jedną z ważniejszych cech organizmów żywych, rozmnażanie jest warunkiem zachowania ciągłości całego gatunku

http://www.sciaga.pl/tekst/34081-35-rozmnazanie_organizmow

wiesz czytałam to sobie ale tego jsest zbyt duzo wybierz sobie to co ci potrzebne :):"*