Odpowiedzi

2010-02-11T20:54:00+01:00
M. Brześć Kujawski
D. Brześci Kujawskiej
C. Brześci Kujawskiej
B. Brześć Kujawską
N. z Brześcią Kujawską
Ms. o Brześci Kujawskiej
W. Brześcio Kujawsko
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:54:19+01:00
1. M. kto? co? Brześć Kujawski
2.d. kogo? czego? Brześcia Kujawskiego
3. C. komu? czemu? Brześciowi Kujawskiemu
4. B kogo? co? Brześć Kujawski
5. N z kim? z czym? z Brześciem Kujawskim
6. Ms. O kim? o czym? o Brześciu Kujawskim
7. W. o Brześciu Kujawski




Mam nadzieję, ze pomogłam;]

Pozdrawiam, paaa;**
2010-02-11T20:56:33+01:00
M brześc kujawski
d brzescia kujawskiego
c brześciu kujawskiemu
b brześc kujawski
n brześciem kujawskim
msc brześciu kujawskim
w brzesciu kujawski