Odpowiedzi

2010-02-11T20:54:29+01:00
Akwedukty, Koloseum-największa budowla starozytności, doskonale rozwinieta sieć dróg, jest nawet powiedzenie "wszystkie drogi prowadzą do Rzmu"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:56:12+01:00
Porządek kompozytowy
Sklepienia kolebkowe
Sklepienia krzyżakowe
Sklepienia półkoliste
Świątynie (Pantenon)
Bazyliki (Kuria, Regia)
Akwedukty
Termy
Cyrk
Teatr Rzymski
Łuk Triumfalny
3 4 3