Odpowiedzi

2010-02-11T20:55:35+01:00
- pieskie życie
- ostatni będą pierwszymi, pierwsi ostatnimi ?
1 1 1
2010-02-11T20:56:03+01:00
Pies ogrodnika
pierwsze koty za płoty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:58:48+01:00
Pies- wierny jak pies, głodny jak pies, jak pies z kotem , wieszać na kimś psy, pies z kulawą nogą nie przyjdzie, francuski piesek , na psa urok.
pierwszy- pierwszy z brzegu, ostatni będą pierwszymi, pierwszy lepszy, iść na pierwszy ogień,