Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:59:02+01:00
Swiadkiem Jezusa znaczy to, zebysmy nasladowali Jezusa. Mamy byc jego swiadkiem czyli, wierzyc w jego cuda , ktore sie wydarzyly a ich nie widzielismy. Takim swiadkiem moze byc kazdy z nas, bo wystarczy tylko wierzyc.
2010-02-11T20:59:23+01:00
Być świadkiem Jezusa to znaczy działać tak jak on. Być zgodnym z tym co on by uczynił na naszym miejscu. Pomagać innym i być sprawiedliwym.