Odpowiedzi

2010-02-11T21:02:42+01:00
Nie miasta , ale kraje:
Grecja
Egipt
Turcja
Tunezja
Hiszpania
Włochy
atrakcje:
turystów przyciąga słoneczna piękna pogoda, piaszczysta plaża,
ciepła woda, zabytki
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:12:46+01:00
Pireus-trzeci co do wielkości port grecki sie tam znajduje,
Ateny-Akropol i wgl muzea i wszystkie zabytki starożytnej Grecji,
Iraklion-Największe miasto na Krecie, znajdują się tam liczne zabytki i muzea, Rodos-sa tam ruiny zamków joannitów
Trypolis -stolica Libii, najwieksze miasto tego kraju
Syrakuzy-ma ciekawą historie, bo od V w.p.n.e. bylo najludniejszym i najpiękniejszym miastem wyspy (Sycylii)

sama dla cb szukałam na mapie... dasz naj ? :)