Odpowiedzi

2010-02-11T21:02:20+01:00
C17H35COOH+NaOH→C17H35COONa+H2O--stearynian sodu
C15H31COOH+NaOH→C15H31COONa+H2O- palmitynian sodu
C17H33COOH+NaOH→C17H33COONa+H2O- oleinian sodu
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:43:13+01:00
Kwas stearynowy +wodorotlenek sodu=mydło(stearynian sodu)+woda
C17H35COOH+NaOH=C17H35COONa+H2O
kwas palmitynowy +wodorotlenek potasu=mydło(palmitynian potasu)+woda
C15H31COOH+KOH=C15H31COOK+H2O
kwas oleinowy +wodorotlenek sodu=mydło(oleinian sodu)+woda
C17H33COOH+NaOH=C17H33COONa+H2O
12 4 12
2010-02-11T23:42:08+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
C17H35COOH + NaOH---->C17H35COONa + H2O
..............................stearynian sodu
C15H31COOH + NaOH---->C15H31COONa + H2O
.............................palmitynian sodu
C17H33COOH + NaOH---->C17H33COONa + H2O
..............................oleinian sodu
6 5 6