A) Zapisz kilka liczb wiekszych od -3 1/5 i mniejszych od 3,1.
b) Ile jest liczb calkowitych wiekszych od -15 1/5 i mniejszych od 1 1/4?
c) Na osi liczbowej zaznaczono wszystkie rozne od zera liczby calkowite wieksze od -150 1/2 i mniejsze od 150. Ile par liczb przeciwnych mozna wybrac sposrod zaznaczonych liczb? Na Dzis !!! :)

3

Odpowiedzi

2010-02-11T21:07:13+01:00
A -2 -1 0 1 2
b -14,-13,-12,-11,-10,-9,-8,-7,-6,-5,-4,-3,-2,-1,0
c ( nie wiem sorka )
2010-02-11T21:09:39+01:00
A)-2,-1,1,2
b)17
c)niewiem


Ej Matiz 32 ten przykład b) masz żle
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:14:23+01:00
A) -3; -2; -1; 0; 1; 2; 3
b) 17 liczb (-15; -14; -13; -12; -11; -10; -9; -8; -7; -6; -5; -4; -3; -2 -1; 0; 1)
c) 150 liczb całkowitych.

PS.
*Na 100% jest dobrze.
**Możesz dać najlepsza.
***Koledzy poniżej macie źle "a)" i "b)"!!!