Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:13:26+01:00
Zaproszenie
-kto zaprasza?
-kogo sie zaprasza?
-na co? spotkanie,uroczystość przyjęcie...
-kiedy zaprasza? (dokładna data)
-gdzie zaprasza? (dokładny adres)

Ogłoszenie:
-kto lub co?
-co się stało lub stanie?
-jak skontaktować się z ogłoszeniodawcą?

pisz konkretnie i na temat.w ogłoszeniu muszą być najważneijsze informacje.nie zapomnij podać numeru telefonu
2010-02-11T21:18:23+01:00
ZAPROSZENIE!


Serdecznie zapraszam!

................ ..................
na ........ , który odbędzie się
w .......... przy ulicy ...................... ..
dnia ... . ... 2010r. o godzinie. ... . ...

Prosimy o zabranie ze sobą ......................


przykład

Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam!
Magdalenę Drasiewicz
na karnawał, który odbędzie się w W Warszawie
przy ulicy Wołowej 14
dnia 12.09.2010r. o godzinie 16.00
Prosimy o zabranie ze sobą dobrego humoru!

A ogłoszenie nie wiem.. ;/