Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T21:10:28+01:00
Nie napotkałam jeszcze takiej...
Ostatnio jednak czytałam książkę "Angel dziecko ulicy" naprawdę ciekawa i nieźle wciąga.
2010-02-11T21:11:10+01:00
Do zmierzchu?

ŚWIETNE SĄ:
L>J>SMITH
PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW

i ich części.
dwie ostatnie autorka dopiero pisze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:11:53+01:00
` intruz ` - ta sama autorka co ` zmierzch `
` martwy aż do zmroku `