Odpowiedzi

2010-02-11T21:11:06+01:00
Klub Filmowy w Gdyni zaprasza na...Klub Filmowy w Gdyni (ul. Waszyngtona 1) zaprasza na pokazy
Ekstremalny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:11:45+01:00
TrójMiasto,Rowy,Molo w Sopocie , Woliński Park Narodowy , Władysławów, Aleja Gwiazd .
  • oki
  • Początkujący
2010-02-11T21:13:21+01:00
- zachody słońca
- piękne plaże
- molo w Międzyzdrojach
- zatoka Pucka
- ruiny kościoła w Trzęsaczu
- ujście Regi