Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T20:12:57+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Ponieważ woda jest polarna i cząsteczki wody tak jakby sklejają ze sobą szklane powierzchnie. jest to za pomocą siły adhezji
114 3 114
2009-10-11T20:35:42+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Tak się dzieje, ponieważ siły przylegania pomiędzy szklanką a spodeczkiem z wodą są bardzo silne.
173 4 173