1. Które europejskie stolice są położone najbliżej siebie ? Napsiz dwie pary .
2.Wypisz 3 polskie Parki Krajobrazowe o największej powierzchni ?
3.O ile wzrosła liczba województw w Polsce w 1975 ?
4. Która rzeka nie pasuej do pozostałych : Ohio, Missouri, Red, Arkansas?

3

Odpowiedzi

2010-02-11T21:22:42+01:00
1. Wiedeń i Bratysława
2.Białowieski, Świętokrzyski, Babiogórski
3. -1950-1975 - 17 (+2 miasta wydzielone, od 1954 5 miast wydzielonych)
-od 1 stycznia 1999 - 16
Czyli wtedy było 1 województwo więcej
4.Red
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:23:04+01:00
1.
Bratysława - Wiedeń : Słowacji-Austri
Mińsk - Wilno : Białoruśi-Litwy

2.
# Park Krajobrazowy Dolina Baryczy (data utworzenia: 3 czerwca 1996; powierzchnia: 70 040 ha)[2]
# Park Krajobrazowy Orlich Gniazd (data utworzenia: 1980; powierzchnia: 59 731 ha)
# Popradzki Park Krajobrazowy (data utworzenia: 1987; powierzchnia: 54 393 ha)

3.
wzrosła do 49

4.
arkanas - to stan USA
2010-02-11T21:30:12+01:00
1. Bratysława-Wiedeń
Berno-Vaduz
2. Park Krajobrazowy Dolina Baryczy (84040ha)
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej (74447ha)
Krajeński Park Krajobrazowy (73850)
3. O 32 województwa, bo wcześniej było 17, a w 1975 utworzono ich 49.
4.Ohio