Odpowiedzi

2010-02-11T21:16:04+01:00
W naszym świecie mógłbym zmienić to że np było by mniej śmieci,ludzie by segregowali wszystkie śmieci. Wszyscy dbaliby o naturę i nie wycinali nie potrzebnie,tak dużo drzew.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:16:19+01:00
Mogłabym :
- pogodzić różne państwa,
- dbać o ludzi, o których mówi się mało, o tych, którzy nie są dostrzegani czyli o najbiedniejszych,
- zapewnić im mieszkania, pracę,
- znaleźć rodziny zastępcze dla osieroconych rodzin,
- wybrać takich przywódców państw, którzy będą solidnie wykonywać swoją pracę.
- dbać o dzieci i młodzież, aby w przyszłości wyrosła na porządnych ludzi. :D :)
2010-02-11T21:16:41+01:00
Jestem jedynie jednostką w ogromnym społeczeństwie i jedynie mogę się starać poniekąd zmieniać świat. Ale mógłbym w nim zmienić postępowanie i charakter niektórych ludzi np. polityków, którzy dla swojej korzyści narażają życie niewinnych ludzi. Starałbym się pomoc ludziom z biednych krajów gdzie panują choroby, epidemie a pomoc uniemozliwiają ciągłe konflikty. :]