Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:16:28+01:00
Poszerza zasób słów, szlifuje inteligencję, poprawia pisownię, wyrabia wyobraźnię
6 4 6
2010-02-11T21:17:25+01:00
1)książka daje duzo wyobrazni
2)dzieki niej dzieci mają mniej błedow ortograficznych
3)mozna szybciej czytac


sory ale czwartego nie mam:(

pozdrawiam
3 3 3
2010-02-11T21:21:16+01:00
-z książek można się dużo dowiedzieć,
-książki uczą bezbłędnego czytania,
-jeśli cię wciągną to mogą oderwać od komputera i innych szkodliwych rzeczy,
-książki muszą być obecne w życiu młodego człowieka, żeby nie odeszły w przyszłości w niepamięć, żeby po prostu w przyszłości o nich nie zapomnieć;)
2 5 2