W najwiekszym porcie morskim w Rotterdamie przeładowuje się co rocznie ok. 114,9 mlm. ton towaru wiecej niz w największym porcie w Japoni - Kobe. W obydwu tych poratch przełladowuje sie 430,7 mln. ton towarów. Ile milionów ton towarów przeładowuje sie w kazdym z tych portów?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:21:10+01:00
X-ilość towaru w Japonii
x+114,9t-ilość towaru w Rotterdamie
x+x+114,9=430,7
2x=430,7-114,9
2x=315,8 /:2
x=157,9t-ilość towaru w Japonii

x+114,9
157,9+114,9=272,8t-ilość towaru w Rotterdamie
odp.w Rotterdamie przeładowuje się 272,8 ton towaru,a w Japonii 157,9 ton
2010-02-11T21:24:11+01:00
430,7mln.t.-114,9mln.t.=315,8mln.t.
315,8mln.t/2=157,9mln.t.-Tyle było w Japoni-Kobe
157,9mln.t.+114,9mln.t.=272,8mln.t.-tyle było w Rotterdamie