Odpowiedzi

2010-02-11T21:18:07+01:00
1.ile schodów musiał pokonać latarnik?
2 dlaczego opuścił ojczyznę?
3 ile razy musiał wchodzić i schodzić po schodach dziennie?
4 Jaka książka wzruszyła latarnika?
5 za co dostał medale?
6 ile miał lat?
7 jak miał na imię ?
8 dlaczego posada latarnika była trudna?
9 kto zwolnił latarnika i za co ?
10 czy na początku główny bohater opuszczał swoją skalistą wysepkę ?
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T21:23:06+01:00
1) Ile lat miał latarnik ?
Odp.: Był to starszy człowiek
2) Dlaczego musieli szukać nowego latarnika ?
Odp.:Ponieważ poprzedni zaginął
3) Jaką książkę otrzymał mężczyzna ?
Odp.: Pan Tadeusz
4) Co się stało ,że Skawiński stracił pracę ?
Odp.: Zapomniał włączyć latarnię
5) Co mężczyzna robił dniami ?
Oglądał morze, włączał latarnię, karmił gołębie, początkowo rozmawiał z mężczyzną ,który przywoził mu pokarm
6) Co stało się Skawińskiemu po przeczytaniu książki ?
Odp.: Stracił świadomość
7) Jaki był skutek nie włączenia latarni ?
Odp.: Statek się rozbił
8) Dlaczego Skawiński wyjechał ze swojej ojczyzny ?
Odp.: Ponieważ trwały walki
9) Z kim Skawiński spędzał dnie ?
Odp.:Zazwyczaj każdy dzień spędzał samotnie, czasem schodził porozmawiać z mężczyzną który przywoził mu jedzenie lub z gołębiami
10) Jak Skawiński otrzymał książkę ?
Odp.: Kierowca statku przywiózł mu je. Kupił je kiedyś gdy był w mieście za swoją wypłatę.
3 1 3