Odpowiedzi

2010-02-11T21:23:12+01:00
W dniu świętego Walentego,
Nie chce spędzić dziś z kolegą,
Nie chce spędzić go z rodzinką,
Chcę być twoją Walentynką...

Lub ale to miłosny

Kocham Cię bardzo,
Wszystkie dni w roku.
Więc w Walentynki,
Daj mi święty spokój.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:23:20+01:00
` Miłość to dwie dusze w jednym ciele.
Przyjaźń zaś to jedna dusza w dwóch ciałach .. `

Wszystkiego najlepszego .. ;*



WALENTYNKI 2010 .
2010-02-11T21:23:57+01:00
Może jakiś cytat z książki ?
'bez twojego uśmiechu niebo pochmurnieje'