Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:23:49+01:00
. Powrót ksera na korytarze szkolne.

2. Filmy i muzyka w bibliotece szkolnej.

3. E-mail samorządowy, na który każdy uczeń może wysłać swoje propozycje lub uwagi dotyczące samorządu - by "każdy uczeń jest członkiem samorządu uczniowskiego" nie było tylko pustym hasłem.

4. Reaktywacja inicjatywy "Zastrzyk Kultury".

5. Powstanie DKF-u - Dyskusyjnego Klubu Filmowego, odbywającego się co tydzień, w ramach którego będą odbywały się seanse pojedyncze i podwójne, z możliwością zorganizowania Nocnego Maratonu Filmowego.

6. Stworzenie i częste aktualizacje strony samorządowej.

7. Videorelacje z imprez organizowanych przez samorząd, również w miarę możliwości z meczów reprezentacji szkolnych.

8. Tygodnie tematyczne - najpierw ankieta wśród uczniów, jakie tematy ich interesują.

9. Rozwijające spotkania z ciekawymi ludźmi, dyskusje i wykłady.

10. Jasna i przejrzysta formuła samorządu.
1 5 1
2010-02-11T21:24:31+01:00
Postulaty wyborcze moga byc spisane na rachunek błedow młodości