Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T21:34:14+01:00
Forma rządów-stosunki między naczelnymi organami państwa
2010-02-11T21:35:10+01:00
Forma rządów - struktura najwyższych organów i sposób ich powoływania (reżim polityczne, czyli sposób rządzenia państwem)


Pozdrawiam :>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:36:35+01:00
FORMA RZĄDÓW, czyli stosunki między naczelnymi organami państwa. Ze względu na rolę głowy państwa i sposób jej wyłaniania wyodrębnia się monarchie i republiki. Natomiast rozpatrując relacje między głową państwa, parlamentem a rządem, wydziela się prezydencjalny (prezydencki system) i parlamentarny system rządów

Mam nadzieję że pomogłam :)