Odpowiedzi

2010-02-11T21:34:25+01:00
Niech piękno obrazu, które będziecie oglądać przez resztę swojego życia zawsze przypomina Wam o mnie :) Na 20 rocznicę ślubu .... (imię ) ....
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:35:54+01:00
Moim kochanym przyjaciołom
z okazji 20 rocznicy ślubu.
Niech ten album umili Wam wspólnie spędzane chwile i sprawi Wam wiele radości.

Łódź, 11.02.1010.r. podpis

jeszcze może być jakiś cytat, wtedy napisz go nad tym wszystkim ;)
1 5 1
2010-02-11T21:41:16+01:00
Choć mineło 20 lat i lico się zmienia
to jest coś, co ocali od zapomnienia
uwiecznione pędzlem na kartach się ściele
to wasze wesele,
popatrz na karty tego albumu, i wyobraź sobie
że tam w tej osobie ,to ktoś bliski
ktoś, kto o was pamiętać będzie
jak zabierzecie ten album wszędzie
1 5 1