Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:38:57+01:00
Rozwój internetu sprzyja tworzeniu się obszernych społeczności internetowych. I tak jak w realnym życiu w grupach tych nawiązują się pewne kontakty. Czy to na CZATerii, grupach czy w już konkretnie do tego celu przeznaczonych serwisach randkowych kwitnie życie towarzyskie. Czasami spotkanie z osobą poznaną w internecie budzi duże zastrzeżenia ? i trzeba to powiedzieć - szczególnie wśród kobiet. Sprawa wydaje się dość zrozumiała w przypadku spotkań sam na sam, czy też z kimś kogo znamy bardzo krótko. Jednak dużo więcej osób pozostaje w cyberprzestrzeni nie decydując się na poznanie innej osoby. Czego tak naprawdę się obawiamy? Braku tajemniczości? Rozczarowania? Bo chyba to nie jest wyłącznie strach przed tym, iż stanie się coś złego ? zawsze można spotkać się na kawie wśród innych ludzi. Jakie jest Twoje zdanie na temat poznawania osób poznanych w internecie? Czy spotykasz się z internetowymi znajomymi? Zapraszam do dyskusji na łamach grupy w temacie czemu tak nieczęsto chcemy spotykać
1 5 1
2010-02-11T21:47:00+01:00
Moje przeżycia związane z internetem są przeróżne. Czasami mam jakiś problem więc wchodzę w wyszukiwarkę internetową i praktycznie zawsze z wyniku szukania jestem zadowolona. Internet zapewnia nam nie tylko wiedzę ale i rozrywkę. Jest bardzo dużo stron z muzyką , filmami i grami( można podać nazwy tych stronek). Internet , podobnie jak telewizja dostarcza nam informacji ze świata( można podać nazwy stronek). Są także pomoce internetowe , które pomagają nam w szkole ( :D) Moim zdaniem internet jest bardzo potrzebnym i praktycznym wynalazkiem, bez którego w dzisiejszych czasach nie można się obejść.