Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T21:41:58+01:00
Krajobraz staroglacjalny występuje na nizinach środkowopolskich. Charakterystyczne jest brak jezior, brak moren czołowych, brak form polodowcowych. Są to tereny zazwyczaj równinne z rzadko występującymi wzgórzami. W jej skład wchodzą wydmy śródlądowe na Nizinie Mazowieckiej. Krajobraz staroglacjalny obejmują lessy.
63 2 63
2010-02-11T21:42:00+01:00
-Obszar zlodowacony,
-formy polodowcowe silnie przekształcone przez denudację
-nie posiada jezior,
-całkowicie wypełniony przez osady.
22 2 22