Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T21:40:50+01:00
Odwłok pustelnika jest miękki pozbawiony pancerza.Dlatego pustelnik wyszukuje pusta muszle ślimaka i chowa w niej odwłok.Na taj muszli osadza sie ukwiał.Pustelnik poruszczajac sie przenosi ukwial z miejsca na miejsce.Dzieki temu ukwial ma wiekszan mozliwosc zdobycia pokarmu,a pustelnik zapewnia obrone przed wrogami.

daasz naj . ?
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:43:10+01:00
Odwłok pustelnika jest miękki i pozbawiony pancerza. Dlatego wyszukuje on pustą muszlę ślimaka i chowa w niej odwłok. Na tej muszli osadza się ukwiał. Pustelnik, poruszając się, przenosi ukwiała z miejsca na miejsce. Dzięki temu ukwiał ma większą możliwość zdobycia pokarmu, natomiast pustelnikowi zapewnia ochronę przed wrogami.

Pustelnik - zdobywa ochronę
Ukwiał - ma większe szanse na zdobycie pokarmu

Proszę ;) Liczę na Naj ;) I polecam się na przyszłośc !;DD
11 5 11