UZUPEŁNIJ WYPOWIEDZENIA BRAKUJĄCYMI ZAIMKAMI: jaki, jaka, jak, taki, taka, tak, co, kto, czego, komu, ten, tego, temu, gdzie, tam.

a) .... pan, .... kram.
b) Nie wszystko złoto, .... się świeci.
c) .... wiatr sieje, .... zabiera burza
d) .... Jaś się nie nauczy, .... Jan nie będzie umiał.
e) .... drwa rąbią, .... wióry lecą.
f) .... praca, .... placa.
g) .... sobie poscielisz, .... sie wyspisz.
h) .... w dorge, .... czas.

Pilne. Dam naj. : ))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T21:45:41+01:00
A. jaki, taki
b. co
c.kto, ten
d.czego, tego
e.gdzie, tam
f. jaka, taka
g. jak, tak
h. komu, temu


dasz najlepszą??
12 3 12
2010-02-11T21:46:19+01:00
Jaki pan, taki kram
b]nie wszystko złoto, co się świeci
c]gdzie wiatr sieje, tam zbiera burza
d]czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał
e]gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą
f]jaka praca, taka płaca
g]jak sobie poscielesz, tak się wyśpisz
h]komu w drogę, temu czas
14 4 14
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T21:48:04+01:00
A) jaki pan, taki kram
b) co
c) co i tam
d)czego, tego
e)gdzie, tam
f)jaka, taka
g)jak,tak
h)komu, tego
6 4 6