Potrzebny mi jest na jutro wiersz z jezyka angileskiego. koniecznie musi sie rymowac. mam napisane tyle wiec prosze jedynie o sprawdzenie czy jest dobrze napisany i ewentualnie pomoc jeszcze.

You are sweet - Ty jesteś słodka
You are my 'elite' - Ty jesteś moją elitą ( miałem tak ale to jest źle bo nie można powiedzieć ze ktos jest moja elita wiec jak ktos ma pomysl jak zastapic tebn wyraz to prosze pomozcie. )
That makes you stop to think, - Ty sprawiasz że przestaje myśleć
And the whole world is pink - Zaś cały świat jest różowy
You are my dream – ty jesteś mojim marzeniem
You are my beam/gleam – ty jestes moim swiatlem/blaskiem ( nie wiem jak brzmi lepiej )
I would like to fly with you to the stars in the sky – chciałbyn polecieć z toba do gwiazd na niebie
But I'm shy – ale jestenm nieśmiały
So what I feel will always remain in my heart – wiec to co czuje na zawsze pozostanie w moim sercu



_______
jak ktoś bedzie umiał to prosze jeszcze o dopisanie paru zwrotek lub wersów.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:58:29+01:00
You are so sweet
Do you want to meet? -Chcesz się spotkać?
You make me to stop think -Sprawiasz, że przestaję myśleć
And then all over the world is pink
You are my dream
You are my gleam
I would like to fly with you in the sky -Chciałbym polecieć z Tobą do nieba
But I'm very shy - Ale jestem bardzo nieśmiały
So my feelings will always remain only in my heart - Więc moje uczucia pozostaną zawsze tylko w moim sercu
Because you are my second part. - Ponieważ jestes moją drugą częścią

:D
2010-02-11T22:05:22+01:00
Zamiast 'You are my elite' możesz napisać 'You are in elite'
I like you because you are clever and smart. - lubię cię ponieważ jesteś mądra i błyskotliwa/bystra.
You are my star for who you are - jesteś moją gwiazdą za to kim jesteś
but not for your big charm - ale nie za twoją wielką urodę
I like to be with you - lubię z tobą być
And I think you like my company too - i myślę, że lubisz też moje towarzystwo
I have a question - mam pytanie
Do you feel connection? - Czujesz połączenie/ więź?