Odpowiedzi

2010-02-11T21:49:05+01:00
Fatum nie istnieje. Czlowiek jest kowalem swojego losu. Moga byc co najwyzej nieszczesliwe przypadki/wypadki, ale zeby na kims ciazylo fatum, to niemozliwe.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:53:33+01:00
Fatum, los, przeznaczenie.
Fatum jest to nieodwracalny, zły los na który nikt nie ma wpływu. Kieruje nasze działania w jednym , zgubnym kierunku .
Uważam więc, że nie można wierzyć w fatum, które tak naprawdę zawsze możemy zmienić. Życie to nie fatum ale nasze swobodne ruchy. Zawsze mamy na nie wpływ. Fatum pochodzi z dawnej greckiej mitologii.
2 4 2