Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T21:52:18+01:00
A) 196x295-196x296=57820-58016=-196
b) 2,8x8,2+1,8x2.8=22,96+5,04 = 28
c) 149,9+149,9x1,8x2,8=149,9+269,82*2,8=149,9+755,496=905,396
3 3 3
2010-02-11T21:53:03+01:00
A) -196
b) 28
c)905,39600
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:55:59+01:00
A) 196x295-196x296=57820 - 58016 = -196
b) 2,8x8,2+1,8x2.8= 22,96+5,04 = 28
c) 149,9+149,9x1,8x2,8=149,9+269,82*2,8=149,9+755,496=905,396
2 1 2