Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:56:01+01:00
V=пr²*H

a. krótszy bok
r=4cm
H=8cm

V=п4² * 8
V=16*8
V=128п cm³

b. dłuższy bok
r=8cm
H=4cm

V=п8² * 4
V=64*4
V=256п cm³
2010-02-11T21:56:48+01:00
A) r=4
(pi)r(kwadrat)= 16(pi)
16(pi)*8=128(pi)
b) r=8
(pi)r(kwadrat)= 64(pi)
64(pi)*4=256(pi)
2010-02-11T21:58:19+01:00
A)Pp = pi r kwadrat = Pi 8 kwadrat = 64 Pi
V = Pp * H
V = 64 Pi * 4 = 256 Pi

b) Pp = 16 Pi
V = Pp * H
V = 16 Pi * 8 = 128 Pi