Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T22:11:27+01:00
Zad 13
a)
1 moneta -0,005kg
1000000 - 5000kg
b)
2.51g -waga monety
2510000g - waga głównej nagrody w gramach
waga w tonach = 2,51

zad 14
waga jednej tabletki to 2000mg
wiec skoro 1g=1000mg to waga jednej tabletki "Długie i ciekawe życie" wazy 2 gramy

zad15
3700 /10000 = 0,37
odp z 1 metra kwadratowego otrzymujemy 0,37kg zbóż

1 4 1
2010-02-11T23:38:34+01:00
Z 16
5,27g = 5270mg
5270mg-waga skrzata i krasnoludka
5270mg - 610mg = 4660mg
4660mg-waga 2 krasnoludków
4660mg : 2 = 2330mg
2330mg-waga krasnoludka
2330mg + 610mg = 2940mg
2940mg-waga skrzata