Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T22:07:04+01:00
A.
Pabcd
a=2
b=5

k=a'/a
k=2

2=a'/2
rozwiązujesz równanie
a'=4
obliczasz b' tak samo
2=b'/5
b'=10

Pabcd=2*5=10
Pa'b'c'd'=4*10=40

b)
Pabcd
a=2
b=5

k=a'/a
k=3
3=a'/2
rozwiązujesz równanie
a'=6
obliczasz b' tak samo
3=b'/5
b'=15

Pabcd=10
pa'b'c'd'=15*6=90

c)
Pabcd
a=2
b=5

k=a'/a
k=1/2

1/2=a'/2
rozwiązujesz równanie
a'=1
obliczasz b' tak samo
1/2=b'/5
b'=5/2

Pabcd=2*5=10
Pa'b'c'd'=1 * 5/2 = 5/2


d).
Pabcd
a=2
b=5

k=a'/a
k=4/3

4/3=a'/2
rozwiązujesz równanie
a'=8/3
obliczasz b' tak samo
4/3=b'/5
b'=20/3

Pabcd=2*5=10
Pa'b'c'd'= 8/3 * 20/3 =160/9

mam nadzieje ze pomoglam..;D
2010-02-11T22:08:19+01:00
2cm i 5cm
a) k=2
b) k=3
c) k=1/2
d) k=4/3



a)2*2=4cm
5*2=10cm
P=4*10
P=40cm(kwadratowych)
b)2*3=6cm
5*3=15cm
P=6*15
P=90cm(kwadratowych)
c)2*1/2=1
5*1/2=2,5
P=1*2,5
p=2,5cm(kwadratowych)
d)2*4/3=2i1/2
5*4/3=6i2/3
P=6i2/3*2i1/2
P=16i2/3cm(kwadratowych)

licze na naj:)☺