Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T22:10:06+01:00
Władza sądownicza (judykatywa) - w koncepcji trójpodziału władz jedna z podstawowych władz (obok władzy ustawodawczej i wykonawczej, obejmująca rozsądzający spory system organów sądowych w określonym państwie.

Według Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej z roku 1997 władzę sądowniczą sprawują sądy i trybunały. Konstytucja gwarantuje ich odrębność i niezależność od innych władz.
2010-02-11T22:19:21+01:00
Władzadza sądownicz-w koncepcji truj podzial wladz jedna zpodstawowych wladz. Wedlug Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej w 1997r. wladze sadownicza sprawuja sady i trybunaly.
Nalezy wyruznic wymiar sprawiedliwosci, ktory sprawuja sady:
-sąd najwyzszy
-sąd powszechny
-sąd administracyjny
-sąd wojsowy.



Mam nadzieję że się przyda:)