Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T22:13:42+01:00
Narządy płciowe męskie wewnętrzne:

jądro
najądrze
nasieniowód
cewka moczowa męska
gruczoły pęcherzykowo-nasienne
przewód wytryskowy
gruczoł krokowy
gruczoły opuszkowo-cewkowe
Narządy płciowe męskie zewnętrzne:

moszna
prącie





Wewnętrzne narządy płciowe żeńskie:

jajowody
jajniki
macica
pochwa
Zewnętrzne narządy płciowe żeńskie

wzgórek łonowy dawniej wzgórek Wenery
wargi sromowe większe
wargi sromowe mniejsze
przedsionek pochwy i błona dziewicza
ujście pochwy
łechtaczka
wędzidełko łechtaczki
napletek łechtaczki
gruczoły przedsionkowe większe, gruczoły Bartholina
gruczoły przedsionkowe mniejsze
gruczoły przycewkowe
ujście zewnętrzne cewki moczowej
opuszki przedsionka
spoidło przednie warg sromowych
spoidło tylne warg sromowych
wędzidełko warg sromowych
2010-02-11T22:14:40+01:00
Kobiety:
wargi sromowe większe, wargi sromowe mniejsze, łechtaczka, pochwa, macica, 2 jajowody, 2 jajniki

mezczyzni:
jądra, nadjądrza, nasieniowody, pęcherzyki nasienne, cewka moczowa, gruczoł krokowy, prącie, moszna
1 4 1