Odpowiedzi

2010-02-11T22:20:38+01:00
Proces zamarzania wody zachodzi w temperaturze 0 °C przy ciśnieniu atmosferycznym wynoszącym 101 325 Pa.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T22:23:50+01:00
Zamarzanie to przejście ze stanu ciekłego w stały.

Zamarzanie wody:
Woda robi się zimna.
Pojawia się na powierzchni cieniutka warstwa lodu.
Warstwa coraz bardziej grubieje, woda "twardnieje".
W rezultacie otrzymujemy lód.
Płatki śniegu są malutkimi "lodami".

Pozdrawiam :>
1 5 1
2010-02-11T22:27:08+01:00
Proces zamarzania wody zachodzi w temp. 0 stopniC przy obnizeniu temperatuty gestosc wody nie wzrasa.