Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T22:25:49+01:00
320cm² - powierzchnia 5 kwadratów
Pole jednej ściany to:
320cm²/5 = 64cm²
pole kwadratu to a*a czyli
a²=64cm²
a=8 cm - taka jest długość krawędzi naszego pudełka
objętość to a³ czyli
V=(8cm)³=512 cm³
2010-02-11T22:27:56+01:00
Pc=6a²
skoro bez przykrywki to odpada 1 ściana z 6 -i zostaje 5 ścian
Pc=5a²
320cm²=5a²
a²=320:5
a²=64-jedna ściana
a=√64
a=8
V=a³
V=8³
V=512cm³
odp.pojemność całego pudełka wynosi 512cm³