Odpowiedzi

2010-02-11T22:31:36+01:00
-I like very playing in ball. - bardzo lubię grać w piłkę.
-I live in. - mieszkam w.
-I want to be the best. - chcę być najlepszy
-I got six. - mam 6.
-I did not learn. - nie uczę się.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T22:32:34+01:00
Bardzo lubię grać w piłkę.
Żyję w środku.
Chcę być najlepszy/a.
Mam sześć?
Nie nauczyłem/am się.

Te pytania są źle skonstruowane.

I like so much playing football.
2010-02-11T22:34:32+01:00
-Lubię bardzo grać w piłkę
-Mieszkam w
-Chcę być najlepszy
-Mam sześć lat.
-I nie nauczyłem.