Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T10:15:08+01:00
Wszystko co stworzył Bóg jest poukładane,w odpowiedniej kolejności,wszystko jest dobre i ma swoje przeznaczone z "góry" miejsce.Bóg dał człowiekowi panowanie nad światem,pozwolił mu mieszkać w raju,w opisach widzimy ,że człowiek jest najważniejszą istotą na ziemi,a reszta ma mu służyć,by życie człowieka było weselsze,treściwsze ,pełniejsze dobrych uczynków i wyborów.
2010-02-12T15:58:36+01:00
Świat na samym początku był rajem dla człowieka. Jednakże po pojawieniu się zła na Ziemi, po tym jak kobieta została zwiedziona przez węża stał się on, tj.świat miejsce ciężkim dla człowieka. `W pocie czołą będziesz zdobywał pożywienie` - tak mówi 3-ci rozdział Rdz.