Odpowiedzi

2010-02-11T22:46:29+01:00
V(objętość)=10*10*30=3000cm3
d(gęstość)=m(masa)/V(objętość)
m=d*V
m=57900g.=57,9kg.
5 4 5
2010-02-11T22:47:32+01:00
30 cm * 10 cm * 10 cm = 3000 cm3
3000 cm3 * 19,3 g= 57900 g.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T22:49:28+01:00
Objętość sztabki
V=30cm*10cm*10cm
V=3000cm³

19,3g/cm³
19,3g*3000=57900g
1kg=1000g
57900:1000=57,9kg
odp.sztabka złota waży 57,9kg
12 4 12